به نام خدایی که عشق را آفرید
به نام خدایی که عشق را آفرید

به نام خدایی که عشق را آفرید

ببخشید نتونستم کاری بکنم....

نوشته ای از نویسنده ی بی روح

 خیلی مواقع محکم بودم جلو مشکلات زیادی قد علم کردم اما اگه یه اشک ازت ببینم خورد میشم چه برسه گریتو بشنوم حتی نتونستم بمونم تو این خونه زدم بیرون و اگه اون نامردو میدیدم میدونستم چیکارش کنم فرصت یه کلمه حرف. زدن هم بهش نمیدادم ولی ضعیف بودی دوست نداشتم اینجوری باشی میخواستم قوی و محکم وایسی نمیدونم چی شده شایدم حق داشتی


خدایا سرد پایین ازون بالا اگه میشه نگاه کن

فقط گاهی خودت قلبمو هااا کن

خدایا سرد این دستام ازون بالا خودت ببین میلرزه

مگه حتی همه دنیا به این دوری به این سردی می ارزه 

تمومش کن دیگه بسته شدم از زندگی خسته

یه زخمی دارم از دردش میسوزمو میخواممیخوام بمیرم

یه زخمی دارم از دردش هنوزم که هنوزه من میسوزم

خدایا من دارم میام یکم با من مدارا کن

شنیدم گرمه آغوشت اگه میشه منم یه گوشه جا کن

شنیدم گرمه آغوشت اگه میشه منم یه گوشه جا کن

دانلود آهنگ:

http://s5.picofile.com/file/8160382642/Amerane_blogsky_com.mp3.html

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.