به نام خدایی که عشق را آفرید
به نام خدایی که عشق را آفرید

به نام خدایی که عشق را آفرید

دو روزه اینجام کف پاهات

 غم نوشته دو روزه انقدر گرفتم نه حال حوصله درس هستو نه هیچ کار دیگه هرچی هم تلاش میکنم بنویسم دستم به نوشتن نمیره 

دیشب وقتی جلوی در دیدمت کاملا حس کردم صد کیلو به وزنم اضافه شده.ضربان قلبم انقدر زیاد شد که همون لحظه عرقم زد 

کاش اون لحظه تموم نمیشد کاش....

فقط چند لحظه کنارم بشین یه رویای کوتاه تنها همین 

ته آرزوهای من این شده       ته آرزوهای ما رو ببین 

فقط چند لحظه کنارم بشین  فقط چند لحظه به من گوش کن

هراحساسی رو غیر من تو جهان   واسه چند لحظه فراموش کن


برای همین چند لحظه یه عمر    همه سهم دنیامو از من بگیر 

فقط این یه رویارو بامن بساز    همه آرزوهامو از من بگیر

لینک دانلود آهنگ:

http://s5.picofile.com/file/8141760984/Ehsan_Khaje_Amiri_Lahze_Amerane_blogsky_com_.mp3.html

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.